Ikona numeru telefonu

Identyfikacja wizualana

Budowanie pozytywnego wizerunku firmy opiera się na dopracowaniu w perfekcyjny sposób każdego detalu. Oferujemy naszym Klientom identyfikacje wizualną, która w szczegółowy i obrazowy sposób opisuje każdy element, który składa się na promowanie firmy. Nasze projekty są przemyślane i łączą w sobie pomysły zleceniodawcy i proponowane przez nas rozwiązania.

Zajmujemy się projektowaniem logo od podstaw po końcowe etapy realizacji. Ustalamy kolorystykę, wymiary oraz wszelkie odmiany logotypu. Nie ograniczamy się tylko do podstawowych elementów, tworzymy także projekty teczek i papieru firmowego, plakatów, reklam broszur, ulotek i banerów reklamowych w celu tworzenie pozytywnego wizerunku o Twojej firmie w oczach Twoich klientów.

Opis projektu zawarty jest w księdze znaku, która w prosty i zrozumiały sposób opisuje zasady identyfikacji wizualnej. Uwzględniamy również zasady zastosowania znaku oraz błędne użycie jego i innych elementów. Cały projekt tworzymy w oparciu o utrwalenie pozytywnego wrażenia o Twojej firmie.

Oferujmy projekty:

  • Logo
  • Księga znaku
  • Wizytówki
  • Papier firmowy
  • Teczki firmowe
  • Wzory dokumentów, szablony prezentacji
  • Projekty reklam, plakaty, ulotki, broszury, bannery reklamowe i inne materiały do druku
  • Projekt strony internetowej
  • Dodatkowe elementy wizerunkowe ustalane indywidualnie

Przemyślane kreacje i innowacyjne technologie są gwarancją sukcesu.

Oferujemy stworzenie unikalnej oprawy graficznej dla Państwa Firmy. Od podstaw zaprojektujemy i zrealizujemy wybrany przez Państwa projekt.

Przemyślana identyfikacja wizualna jest doskonałą inwestycją w przyszłość Firmy. Pozwala wykreować charakterystyczny i niepowtarzalny na rynku wizerunek i wyróżnić się na tle konkurencji, a także zapewnia doskonałą komunikację z Klientem obecnym, jak i potencjalnym.

LOGO FIRMY = SYMBOL BIZNESOWY

Projekt logotypu:

  • Wykonanie wersji podstawowej i użytkowej;
  • Opracowanie kolorystyczne;
  • Wykonanie elementów typograficzne;
  • Dopracowanie elementów graficznych związanych z logotypem.

Na Państwa życzenie zajmiemy się także odświeżeniem wizerunku Państwa Firmy, co jest ściśle związane z zupełnie nową identyfikacją wizualną, a także podkreśla związek Firmy ze zmieniającym się światem i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom Klientów.

Wiąże się to ściśle z kreacją marki on-line, ponieważ nadrzędnym celem obecności marki w Internecie jest skuteczna prezentacja treści związanych z jej identyfikacją.

Zdarzają się sytuacje, kiedy logotyp Firmy nie spełnia wymogów stawianych przez zmieniający się, idący z każdą chwilą naprzód świat. Wówczas niezbędna jest zmiana logo firmy, która zmierza właśnie do unowocześnienia jej spostrzegania.

Mając na uwadze, przede wszystkim, dobro Klienta, po przeprowadzeniu wnikliwej analiza, razem z Nim decydujemy czy zostanie wprowadzona radykalna zmiana w istniejącym już logotypie czy też zostaną wprowadzone jedynie jego korekcje.

Uproszczenie znaku graficznego (logotypu), zwiększa jego czytelność, a dynamiczny rozwój firmy wymusza niekiedy zmianę jej profilu bądź zakresu działania. Ponadto międzynarodowy rynek zobowiązuje do tworzenia znaków, które będą się sprawdzać zarówno w różnych kulturach, jak i miejscach na całym świecie.

Rebranding –  proces zmiany percepcji marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo. Zmiana wizualna jest jednak tylko częścią rebrandingu, który, przede wszystkim, powinien iść w zgodzie ze strategią marki firmy, produktu lub usługi.

Na Państwa życzenie zajmiemy się także odświeżeniem wizerunku Państwa Firmy, co jest ściśle związane z zupełnie nową identyfikacją wizualną, a  także podkreśla związek Firmy ze zmieniającym się światem i wychodzeniu naprzeciw oczekiwaniom Klientów.

Wiąże się to ściśle z kreacją marki on-line, ponieważ nadrzędnym celem obecności marki w Internecie jest skuteczna prezentacja treści związanych z jej identyfikacją.

WIZERUNEK MARKI W SIECI:

  • Projekt lub przystosowanie identyfikacji wizualnej na potrzeby sieci;
  • Serwis internetowy (strona WWW, pozycjonowanie);
  • Witryny produktowe;
  • Mailing;
  • Banery reklamowe.

Profesjonalne i doskonałe jakościowo materiały reklamowe, są jednym z kroków do spójnej identyfikacji wizualnej firmy, a nadrzędnym celem jej budowania, jest zdobycie przewagi nad konkurencją.

Posiadanie spójnego pakietu wizerunkowego zapewnia nie tylko wyróżnienie wśród wielu konkurencyjnych firm, ale także niezwykle umacnia wizualną identyfikację. Dzięki temu, z całą pewnością, nikt nie pomyli Państwa firmy i nie będzie jej utożsamiał z nikim innym.

Dialog, jaki w trakcie realizacji projektów prowadzimy z Klientem, pozwala nam w pełni profesjonalnie spełnić Jego wszelkie oczekiwania i sprostać wymogom stawianym przez zmieniający się świat.

Kreacja marki on-line stanowi niezwykle istotny element rozwinięcia i przedłużenia prowadzonej już na innych płaszczyznach kampanii identyfikacyjnej, a ponieważ żyjemy w czasach, w których zwykło się mawiać, że „jeżeli nie ma nas w sieci, to prawdopodobnie nie istniejemy w ogóle, jest to szczególnie istotne.

Zarówno kolorystyka, jak i wszelkie inne detale cechujące firmę, powinny być spójne z tymi, zastosowanymi przy projektowaniu innych elementów służących do kreacji danej marki. Ponadto witryna internetowa powinna być adresowana globalnie, co umożliwi jej dotarcie do wszystkich potencjalnych klientów, a nie jedynie do wąskiego grona odbiorców.
Dlatego też, a by spełnić wszelkie Państwa oczekiwania, oferujemy szereg działań, które korzystnie wpłyną na tworzony on-line wizerunek:

  • Projektowanie lub przystosowanie istniejącej już witryny internetowej z uwzględnieniem wszelkich, obowiązujących w sieci, wymogów ze szczególnym uwzględnieniem kolorystyki, celem zapewnienia spójności wizualnej z innymi projektowanymi materiałami;
  • Wykonanie produktowych witryn mających na celu reklamowanie oferowanych usług lub produktów;
  • Stworzenie internetowego serwisu, do którego włączone są takie usługi jak jego aktualizacje oraz pozycjonowanie;
  • Mailing, pozwalający na stały kontakt z klientem, mający na celu bieżące informowanie go o nowych usługach czy obowiązujących promocjach;
  • Opracowanie banerów reklamowych, które obecnie wykorzystywane są jako podstawowe narzędzie szeroko pojętych kampanii reklamowych.

Menu