Ikona numeru telefonu

Reklama Adwords

Chcesz szybko wypromować swoją stronę internetową przy niewielkim nakładzie finansowym? A może zamierzasz zwiększyć ruch na stronie w związku z tymczasowymi promocjami, konkursami czy wyprzedażą produktów? Pomożemy Ci. Kampania linków sponsorowanych to najlepsza metoda, żeby szybko i skutecznie zaistnieć w sieci, nie ponosząc przy tym horrendalnych kosztów.

Pozycjonowanie strony internetowej to proces czasochłonny i długotrwały. Nie każdy może czekać długo na efekty, choć są one długofalowe i obiektywnie przynoszą najwięcej korzyści. Alternatywą dla pozycjonowania są kampanie linków sponsorowanych Google. Są to krótko mówiąc premiowane wyniki wyszukiwania, które po wpisaniu w wyszukiwarce szukanej frazy lub słów kluczowych, pojawią się nad lub pod wynikami naturalnymi albo po prawej stronie wyszukiwania oraz na stronach partnerskich.

Najważniejszym elementem każdej kampanii jest budżet. W przypadku linków sponsorowanych AdWords kwotę, którą chcesz przeznaczyć na reklamę możesz ustalić sam bądź za pośrednictwem naszej firmy. Co więcej wyświetlenie Twojej reklamy w premiowanych wynikach wyszukiwania jest darmowe! Płacisz jedynie za zainteresowanie Twoją stroną, bo opłata pobierana jest jedynie za kliknięcie (PPC). Dlatego każda zainwestowana złotówka, przyniesie Ci wymierne korzyści. Dzięki kampaniom linków sponsorowanych możesz wygenerować spore zyski, bez ogromnych nakładów finansowych i bez ponoszenia strat!

 

Dlaczego powierzyć prowadzenie kampanii Grupie Faro?

Efektywne zarządzanie kampaniami Google AdWords wymaga sporej wiedzy i doświadczenia. Grupa Faro jest zespołem kompetentnych specjalistów ds. kampanii reklamowych AdWords. Stosowanie odpowiednich technik marketingowych oraz kreatywnego copywritingu w połączeniu z matematycznymi metodami zarządzania to gwarancja sukcesu.

 

Co zyskujesz?

Reklama w linkach sponsorowanych płatna jest w systemie PPC (Pay Per Click), czyli płatności za kliknięcie.
Reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania od razu po uruchomieniu kampanii.
Reklamy pozwalają zwiększyć ruch na stronie już w ciągu kilku godzin.
Przy modelu PPC płacisz tylko za kliknięcie w reklamę (niezależnie od liczby wyświetleń) w ramach ustalonego wcześniej budżetu.
Docierasz do konkretnych klientów, kampania zorientowana jest na profil Twojego Klienta docelowego.
Możliwość optymalizacji kampanii w trakcie jej trwania możesz dokonać wszelkich zmian kiedy kampania jest w toku zmienić grupę docelową lub słowa kluczowe w dowolnym momencie trwania kampanii.
Reklamy mogą być emitowane poza wyszukiwarką, na stronach z zawartością odpowiadającą zdefiniowanym słowom kluczowym.
Narzędzia analityczne pozwalają na mierzenie skuteczności kampanii, co umożliwia optymalizację i maksymalizację zysków.

 

Ile kosztuje kampania Adwords?

Nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ koszt kampanii zależy od kilku podstawowych czynników takich jak:

  • konkurencja
  • rodzaj branży
  • zasięg reklamy
  • preferowana pozycja reklamy

 

Menu