Ikona numeru telefonu

E-commerce integracje z systemami płatności oraz kurierami

W internecie kupujemy coraz częściej i więcej, a współczesny klient oczekuje, że będzie mógł wybrać sposób zapłaty i dostawy. Każdy ma przecież indywidualne oczekiwania. Dla jednych priorytetem jest szybkość dostawy, dla innych jej niskie koszty, a dla innych możliwość dokonania zapłaty jednym kliknięciem. Integracja z wieloma systemami płatności oraz kurierami to konieczność. W ten sposób ułatwiasz zakupy swoim klientom.

Systemy płatności, których nie może zabraknąć w Twoim e-sklepie

Znanym na całym świecie liderem płatności online jest PayPal – płatności księgują się automatycznie, a zapłaty można dokonać nie tylko na komputerze stacjonarnym czy laptopie, lecz także tablecie i smartfonie. Cały proces jest zautomatyzowany, a system, co ważne, posiada jedno z najlepszych zabezpieczeń danych na świecie. W Polsce coraz chętniej korzystamy również z PayU – dzięki niemu dokonamy zapłaty jednym kliknięciem, szybko i bez podawania wielu danych osobowych. Miliony konsumentów wybierają tę formę płatności, a będzie ich coraz więcej.

Trzecim systemem, pojawiającym się najczęściej w e-sklepach, jest DotPay – obecny na rynku już kilkanaście lat, posiada największą liczbę kanałów płatniczych, a więc umożliwia dokonywanie płatności każdemu użytkownikowi. Oferuje kanały ratalne i płatności odroczone, które stanowią stosunkowo nowe funkcje, ale cieszące się coraz większą popularnością. Nie można też zapominać o systemie Przelewy24 – charakteryzuje się on prostą obsługą, możliwością szybkiej zapłaty i wysokim poziomem bezpieczeństwa. Płatności możemy dokonać w aż 80 różnych walutach, a przecież wiele e-sklepów oferuje swoją ofertę również na zagranicznych rynkach, zwiększając zasięg działania.

Najpopularniejsi kurierzy i spedytorzy w Polsce

Sprzedaż wysyłkowa związana jest bezpośrednio ze współpracą z firmami kurierskimi. Twoje paczki muszą zostać przecież szybko oraz bezpiecznie dostarczone do klientów, którzy tego od Ciebie oczekują. Na wybór sposobu dostawy wpływa również cena – powinna być ona jak najniższa, chociaż wielu klientów jest w stanie zapłacić więcej, by produkt został do nich dostarczony już następnego dnia. Aby zadowolić każdego, powinieneś zintegrować swój e-sklep z kilkoma kurierami. Jakie formy dostawy współcześni klienci wybierają najczęściej?

W czołówce znajduje się oczywiście firma DPD, firma kurierska wiodąca na polskim rynku i druga pod względem wielkości w Europie. Zawsze terminowo dostarcza paczki oraz, jak oceniają sami klienci, zatrudniająca sympatycznych pracowników. Drugą firmą kurierską, znaną każdemu miłośnikowi zakupów online, jest DHL, która oferuje atrakcyjne ceny, a dzięki dużej rozpoznawalności wspiera budowanie zaufania względem Twojej marki. Klienci bardzo często wybierają też inPost i Paczkomaty. Paczka dostarczana jest wówczas do wybranego punktu, gdzie można ją odebrać w dowolnym momencie, w ciągu 48 godzin. Klient nie musi czekać na kuriera w domu czy pracy, tylko sam odbiera paczkę. Jeżeli klient znajduje się aktualnie w innym mieście, niż mieszka, np. podczas wyjazdu służbowego lub urlopu, nic nie stoi na przeszkodzie, aby paczka została dostarczona właśnie tam.

Wybierając Grupę Faro, możesz zdecydować się na integrację z wieloma systemami płatności oraz kurierami. Tworzymy przecież stronę na miarę Twojej firmy i Twoich klientów.

Menu